SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 14 de octubre de 2012

Pont del Pilar de "relax".

Aquest pont ja el començava el dijous per la tarda agafant el cotxe i anant fins a Pradejón (La Rioja) a fer un intercanvi de bikes amb un company de Valladolid,aquest poble ens quedava a mig camí dels dos. Jo li vaig entregar la Scott Scale 20 que tenia per entrenar i ell la seva Scott Foil 40. Tot il.legal, sense IVA, amb negre, d'amagat....... Em van tocar fer uns 580 kms. entre anar i tornar. La tornada de nit i amb una pluja bastant fastigosa.
El divendres vaig decidir sortir a entrenar amb la BTT, tenia que ajustar la Foil al meu gust, ficar pedals, sensors, etc. i aixó s'ha de fer amb calma. Vam sortir un grupet d'11 bikers a ritme suau, anant fins a Torrebesses fent poc camí, les pluges del dia abans els havien deixat una mica enfangats. Un bon esmorzaret i tornada cap a Lleida amb el ritme més alt, bastant més alt, no per que haguessim begut alcohol, sino perque la Rosa va dir que tenia pressa i......gas a fondo. Bona estiradeta de cames per preparar la cursa del dia seguent. Vam fer 70 kms. i 440mts.+.
Dissabte no podia faltar a la Transiscar d'Agramunt, o com li diuen per Ponts, la World Cup.Més de 500 inscrits, quina passada, i es que quan es fan les coses ben fetes cada dia hi va més gent. Ja vaig decidir sortir bastant fortet, pero regulant una mica. Aguantant el ritme del grup del davant els primers kms. fins que al començar les pujades es va anar trencant. Ens vam juntar amb el Jordi, Nacho i Miquel, fins que el Nacho va dir-nos adeu. Vam anar rodant pels camíns i trialeres junts a molt bon ritme, fins que al km. 42 vaig notar que la bici no anava al dia, miro i el pneumàtic del darrera estava rajat pel lateral. Allí es va acabar tot, molta estona parat per arreglar-ho i veient com no parava de passar gent i més gent, et sents molt impotent, perque tota la feina feta fins llavors, al riu. Quan vaig tornar a pedalar ja m'ho vaig pendre amb calma, sense motivació i només pensant en acabar. La conclusió es que vaig fer un entrenament de 42 kms. a ritme alt i la resta de descans per disfrutar del paissatge. Em total van sortir 60 kms. i uns 900 mts.+, cremant 1.904 calories i cagant-me no se quantes vegades amb la pedra que em va fer el tall a la roda!!!!!!! A l'arribada a la meta el protocol de sempre, comentar la jugada amb tots els companys, saludar als que fa temps que no veia, això va per tu Dani, fer un beuret, parlar i més parlar.....quin ambientàs. Una bona dutxeta i cap a casa que hi falta gent. A la tarda, feina de neteja de la RC, desmontar roda.....i montar la Foil amb calma.

I per rematar el cap de setmana, aquest diumenge, hem anat amb la Roser a fer una mica de senderisme per la zona de Montblanc, en concret a pujar a l'Ermita de Sant Joant i la Cova de Nialó. Pujant molta estona per senders i trialeres impresionants. Al arribar a dalt les vistes son espectaculars, veient tota la Conca de Barberà i bastantes muntanyes dels Pirineus.Dinaret d'entrepà a la vora de l'Ermita i avall per una trialera que al març la vam fer bona part amb la btt. Em fet 6'5 kms. i 865 mts.+ , arribant a una cota màxima de 811 mts.

Ara a reposar una mica, i a continuar entrenant, que cada dia em vaig trobant millor. I diumenge.....ERMITANYOS a Balaguer, no hi falteu. Ens veiem per allí.

4 comentarios:

  1. ey! megacrak, quin blog mes ven parit que t'has montat!!
    m'ha emosionat l'al.lusió que m'has dedicat!
    llastima que ara per poder comentar la jugada t'has d'esperar una estoneta a l'arrivada... je, je, ..
    ens veiem!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Dani, em va fer molta il.lusió el poder tornar a parlar amb tu en una marxa, feia tant temps!!!!! Espero que a partir d'ara ens veiem més sovint i tornem a tenir aquells "piques" tant bons. Salut.

      Eliminar
  2. Per casualitat he vist el teu blog a traves de la pagina de la Transiscar, jo sóc el que et va seguir a roda fins arribar a meta durant els ultims 5 km, deunidó la estirada que hem vas ajudar a fer i deunidó amb quin ritme, res que gracies per deixam la teva roda que era molt bona per cert, jejeje. Ens veiem a les proximes marxes.

    Salud i pedals.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracies a tu home, jo abans també vaig anar una estona darrera teu, vam fer bon tandem de 29ers, jejejeje. A veure si coincidim aviat.

      Eliminar